hej

Jaha, hej hej.
Ligger och latar mig i sängen fränför MTV maraton av Teen mom. Mycket spännande faktiskt. Men jag har inte slappat hela dagen. Gick upp halv 7 och släppte ut hästarna, mockade och fixade allt i väntan på Zäta och Jessica. Hann smörja upp alla mina lädersaker också och gosa med lille grå i hagen. Blev ett mycket lugnt pass i skritt och lite trav på volten eftersom Dalila och min ena medryttare gick omkull i fredags! Dalila blev rädd för något och välte med henne på. Sjuuukt läskigt! Medis fick hjärnskakning endast tack gode gud! Usch tänk vad som skulle kunan hända med 500 kg över sig... tack gud! Dalila klarade sig bra hon med,. hon kändes lite stel och öm om baken bara som om hon sträckt sig bara. Därav har vi bara tagit det lugnt nu.

Imorgon sätter kvällsveckan på jobbet igång vilket innebär endast ledig på torsdag. Så full rulle blir det! Och nu har jag tappat fokus och vill fortsätta glo på tv.

Peace!


Kommer o gör dej sällsis på jobbet nån kväll, kanske efter Spinningen på onsdag. Ja hör av mej :-)

2011-01-10 // 22:25:47
» Emma

HAHAHA vi hade samma syselsättning den dagen ;) teen mon på mtv ;)

2011-01-10 // 23:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback