Bil, bil, bil..

Jaha.

Förhopningsvis blir det en ny bil för min del. Det lustiga med den bilen är att jag går emot allt ja sagt tidigare att jag inte vill ha. Wierd, huh? Det är en mörkblå Saab 9-5 sedan (fel fel) med ljust helskin (fel). Men det var grymt trevlig att köra, plus att den går som en kanonkula med 300 hästar i :D Wiiiiiie! Snabb snabb rallybil till Jessica! Haha, tyckte innan att 150 hästar med turbo räckte, men den här är fasiken grotesk. Pang sa det på motorvägen och så var man uppe i 130 utan att ha gasat :) Och plus var faktiskt att bagageutrymmet var stort fast det inte var en kombi. Plus att den inte drar så mycket soppa. Och den har dragkrok och drar tydligen transporter klockrent. Kul kul. Sen har vi ju alltid Passaten också som är en stooor kombi. Så det så. Får den ganska billigt också.

Jaja, nog om det. Solen skiner och alla är glada. Jag och Kubbe ska snart åka till hans mamma och äta lite sen lunch/tidig middag (?). Sen ska jag ut till stallet och rida. Var precis där och såg att volten har börjat tina upp så man kan jobba lite där iaf. Efter det får vi se vad som händer. Blir nog en lugn hemmakväll.

Slänger in en bild via luren snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback