Här är för övrigt min nya rallybil. Mycket...

img_9161 (MMS)

Här är för övrigt min nya rallybil. Mycket nöjd, mycket nöjd. Ligger i soffan och vilar. Hade öppning på jobbet imorse, kom hem och har städat diskat och tvättat hela dagen. Ska upp och öppna imorgon med, sen blir det ledig helg. Kommer bli skönt! Ska nog tillbringa lite extra tid hos Dalila och pyssla om henne. Vill för övrigt köpa hus eller dylikt nu nu nu. Min hyra är svajndyyyr och för samma månadskostnad kan jag lika bra bo i större med egen tomt. Typ. Helst skulle jag vilja ha ett stall med några boxar och en liten utebana hemma på tomten med, men då måste jag no utanför Stockholm för att få rimliga priser. Knepigt knepigt. Vi får se vad framtiden kommer med. Hua vad läskigt vuxen man börjar bli. Freaky..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback