Hej hopp. Ligger i sängen och latar mig. S...

img_2344 (MMS)

Hej hopp. Ligger i sängen och latar mig. Ska ladda mina batterier inför morgondagens jobb. Idag har jag haft ganska fullt upp. Gick upp tidigt med Carro och vi släppte ut hästarna, åkte och köpte kaffe och en bulle (nyttig frukost, jag vet) för att sen åka tillbaka till stallet och mocka och fixa. Isen på volten hade smält så det var mjukt och fint att rida där. Dalila skötte sig strålande och tyckte verkligen att det var kul att få jobba lite. Var ju ett tag sen om man säger så. Skitvinter. Hon var så laddad och kändes riktigt jäkla fin! Kul! Tränade övergångar och vi får verkligen till avbrotten från galopp nu. Men visst fick hon lite damp och vårkänslor mellan varven men laddade på ett bra sätt. Mer sånt tack!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback