Hej hopp. Precis kommit hem från en shoppi...

img_1004 (MMS)

Hej hopp. Precis kommit hem från en shoppingtur med hjärtat. Blev 2 par skor och två tröjor för min del. Kubbe fick träningskläder och lite annat kul. Nu är jag dock sjukt trött. Och pissont i ryggen. Blev ju sjukskriven igår från jobbet i 13 dagar och var och röntgade ryggens idag. Väntar på svar så det kommer väl på måndag i guess. Så nu blir det vila vila plus sjukgymnast och smärtstillande tabletter. Woho, eller inte :( Men på tal om annat kul så har jag bokat tatueringstid på fredag. Känns asläskigt. bilden är en hint om vad och hur.. Ni får se sen, jag vet själv inte hur den ser ut ännu, Sandra hålelr på att skissar upp den. Wie!



» jenni

vem är sandra och är hon bra ? :D

2011-03-05 // 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback