hej!

Ja, ja, ja! Nu är det spikat, Rallybilen blir min hihi. Så jäääkla skön att köra, I love it. Nu ska det bara sättas in en bättre handbroms, nya framlyktor och lite småfix så får jag komma och hämta den. Och ge lite pengar såklart ;) Kanske inte lika kul, men iaf. Och Grattis säger vi till Carro som köpte sin första bil idag, nämligen röda faran till V70 som jag har lånat ett tag nu. Haha, riktig bilbytardag idag :) Kul kul.

Annars då? Jo trött som en åsna, ska precis slänga mig i soffan och somna till en film med Carro och mitt fjärtegull till pojkvän. Sen upp med tuppen igen för att infinna mig på jobbet 06:15. Tungt.. Men sen kommer ledig onsdag och då ska jag släppa ut hästar och sen rida. jag får aldrig en sovmorgon. Aldrig. Men det är det värt. För jag hjärtar min pålla.

Nu; film.


Haha, snyggobild på mig ocg Zäta där vi skulle posa men zäta hann hoppa av och hennes häst gick iväg. Och min backade. Tummen upp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback