Tisdag och ledig :)

God morgon. Carro ligger och ylar i soffan och jag försöker planera dagens dumheter. Vi ska försöka komma iväg på en långtur med hästarna, laga lunch, lämna en massa saker här och var, fika med Jenni och Penglan, och sjukt mycket mer. Jag skulle vilja möblera om också..

På torsdag ska jag till läkaren för övrigt. Min rygg håller på att stryker med helt och hållet nu. Köpte ett Back on Track ryggstöd som hjälper där den sitter, men istälet får jag ont över allt där den inte sitter. Suck. Skulle eventuellt behöva en sjukskrivning så jag kan styra upp det här i lugn och ro också. Ryggen ska ju hålla tills jag blir 45 iaf..



Dalila mår bra hon med. Hon har haft lite vintervila här nån vecka men nu ska vi sätta igång med ridningen igen då det inte är omänskligt kallt ute. Ska rycka lite man också, nu är den lika lång som innan ja friserade henne.
Men det var nog allt. Dalila mår bra, jessicas rygg går snart av och Kubbe är sötast i världen. Och Carro har en skruv lös..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback