Tröstshopping

Hej hej hallå. Här ligger jag i soffan och snorar som ett as. Inte okej. Mår sjukt jäkla dåligt, buhu :( Så hästapållen fick vila idag. Men jag kompenserade det med att köpa en ny fin grimma och ett par ridbyxor :) Blå byxor med svart skoning. Hur sköna som helst, nya favoriterna skulle jag tippa på.

Imorgon ska jag inta soffläge hela dagen igen. Ska äta en massa våfflor igen och bara vara. Måste bli frisk och kry nu. Inge mer dålig rygg, inge mer snorhjärna. Mer funka som vanligt på jobb och med pållan. Min stackars medryttare är ju också sjukling nämligen. Dåligt dåligt :/ Men men så blir det ibland.

Nu ska jag drömma mig bort bland all fin hästuttrustning som finns på nätet. Massa vill ha, vill ha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback