Utsläpp o pms häst

God morgon. Jag har precis kommit hem från stallet efter att ha släppt ut de små djuren. Passade på att mocka och fixa all mat också så att jag bara kan gå ner i eftermiddag och rida. Ganska skönt. Idag händer det nog inte så jätte mycket. Ska iväg till Kkungens kurva och eventuellt köpa nytt träns, eller iaf ett schabrak i någon kul färg, sen laga våfflor eftersom vi införskaffade våffeljärn igår :D Mums! Sen ikväll blir det nog filmmys med mitt hjärta. Han ska upp och jobba imorgon och jag ska ringa runt till en massa sjukgymnaster och ringa min läkare och höra om de såg något på blderna eller om det krävs magnetröntgen.. Snark..

Igår hände det inte heller något speciellt. Var i stallet och skrittade ut en sväng. Det blåste ganska mycket då och Dalila var nervig så ja, gissa hur det slutade? Hon kastade sig i panik när hon såg en man komma gåendes, stopknappen tappade hon på vägen så vi fick styra in i saker för att stanna osv. Men jag vann tillslut och hon lugnade ner sig. Ibland undrar jag verkligen varför, varför, jag skaffade mig ett sto. Tänk så mycket onödiga diskutioner man hade sluppit med en vallack? Fast å andra sidan så är ju det en viss charm med att ha ston :D Pms-djur. Jag började rycka upp manen lite också som blivit hur lång som helst igen.

Nu ska jag fixa mig och åka till Kubbes mamma för lunch och sen Kungens Kurva. Wie!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback