life goes up, life goes down..

Hej hej. Här händer det aldelles för mycket just nu känner jag. Både bra och dåliga saker. Men men det är väl så livet funkar..

idag fick lille grå iallafall ny sko fram, då hon slet av den innan helgen. Så jag har inte kunnat rida alls, buhu! Men jag passade på att frisera henne, vilket behövdes! Så nacke, man, öron, svans och hovskägg trimmades till. Mucho tjusig blev hon. Skulle vilja ut och rida ikväll, men kan inte idag. Det får bli en heldag med massa mys och betande imorgon istället. Har utsläpp så vi börjar tidigt.

Letar för övrigt nytt jobb då OK drar ner på personal överallt. Sjukt tråkigt, men så är fallet. Så vet ni något, säg till. har till sista Augusti på mig att hitta nytt jobb. Det borde inte vara allt för svårt hoppas jag. Men det återstår att se..

Nu ska jag slänga i mig lite nybakad paj och mysa ner i soffan med min fina pojke. Han är bäst!

<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback