regn..

Hej.

Som vanligt blir det glest mellan mina inlägg. Snark. Kanske ska lägga ner det här? Jaja, får se vad som händer. Jag har jobbat på som vanligt, pysslat med lilla hästen, haft Zäta ute på fotodag och filmkväll, grillat och druckit vin med alla kollegor och haft en fantastisk vecka. Massa mys.

Nu ligger jag och slappar, var och släppte ut hästarna imorse och fixade till både Dalila och Lilli. Carro har fått någon låsning i hela ryggen och kan inte röra sig :( Hon är iaf på väg till sjukan och ska in på röntgen. Hoppas det går bra <3
Jag ska nog slappa hemma hela dagen och räkna ner timmarna tills lönen hoppar in på kontot. Den är efterlängtad om man säger så!

Här kommer ett smakprov från när Zäta var ute :) Kul med nya bilder va?

Jess hjärta sin häst.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback