Idag flyttar lille grå

God morgon. Sitter uppe sen en timme tillbaka och har haft mysfrukost innan Johan åkte till jobbet. Jag slappar lite framför datorn innan jag ska åka och släppa ut hästar, packa ihop det sista och sedan lasta Dalila. Idag flyttar vi nämligen till Dåntorp! Ska bli så himla roligt och jag hoppas att hon ska trivas bra. Det är ett ganska stort stall men ändå så sjukt lugn omgivning. Så lite pirr i magen är det. Kommer sakna alla på Herrhagen, stallet vi står på nu. Men samtidigt vill jag hålla igång hela året, börja träna på riktigt (eller ja.. nått sånt) och bli duktoga och ha kul! Det råkar ju vara en klubbtävling där redan om 2 veckor... vem vet?

Lite smakprov på hur det ser ut iaf. Sen ska jag bege mig!

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback