24 december

God jul alla fina!
Jag vaknade av att min fina kom in med en julklapp på sängen, han sa att jag behövde dom direkt. I julklappen ligger världens mysigaste tofflor, alla kategorier! Så jag studsade i dom och mös mig upp ur sängen. Frukost med gröt (såklart), julskinkan är i ugnen, hunden är badad och luktar gott. Hon luktade nämligen typ popcorn (?!) igår.. fy fy.
 
Om ett tag ska vi röra oss mot Johans mamma för att fira jul där. Och imorgon bär det av ner till småland för att fira lite jul med min mamma. Vi kan tyvärr inte stanna där nere eftersom jag måste jobba på onsdag. Så det blir en hyfsad roadtrip för en fika haha.
 
 
får bjuda på en julbild på mina favoriter från förra året.Har ju inte hunnit ta några nya än.
 
GOD JUL!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback