Besök på närakuten..

Igår när jag vaknade hade jag fått huvudvärk from hell. Så fort jag rörde på mig så pulserade hela huvudet. Efter ett tag klättrade huvudvärken ner och satte sig under ögonen, käkbenen och tinningen (låter kanonkul). Kände att nått var på tok och misstänkte direkt bihåleinflammation, så jag fick en snabb tid på närakuten där de konstaterade att det var bihålorna, så jag fick antibiotika och nån medicin för att få ner svullnaderna och minska förkylningen typ. Pigg blev man av dem också, sweet! Så bara nån timme efter mådde jag som en människa igen.

Nu känner jag mig piggare och är laddad på att åka och jobba, förhoppningsvis redan imorgon. Då blir det nog en stor butik här på hemmaplan där jag ska spatsera runt och se till att hålla ställningarna.

Annars idag blir det nog himla lugnt. Johan måste åka och köpa en ny mobil då hans helt har lagt av... Ska kanske passa på att kika på lite grejer då, som tex en ny kaffebryggare.

Tjipp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback