Ny Design

Så, nu har jag suttit och googlat, googlat och testat hur mycket saker som helst, men tillslut fick jag nog ordning på allt. Ser väl helt okej ut? Tycker att det är så roligt att det fortfarande, trots uppdatering en gång per halvår, är några som går in på min blogg typ dagligen.Har nog kommit in i en ny blogg period iallafall.
 
I livet så händer det en hel del känns det som. Bytt yrke totalt, jobbar numer som väktare, vilket känns awesome! Häst mår bra, hund mår bra, Johan mår bra. Har en ny bil (ovanligt va?), en Volvo xc70. Sen är det säkert 700 andra saker som borde vara värt att nämna. Jo, vi har blivit med båtar. En modell liten och en modell större. Ska bildbomba imorgon tror jag. Kanske kan klippa ihop ett och annat foto nu när jag nördat med mitt fotoredigerarprogram för att tillslut lyckas med headern all by my self!
 
Nu vill jag faktiskt sova med mina små grisar. Bjuder på en godnattbild på oss :)
 


test

2012-11-20 // 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback