Ruggväder

Fy bubblan vilket väder vi har! Regn, lite mer regn och sedan lägger vi på massa blåst på det. Inte ens hunden vill gå ut, men det vill hon aldrig när det är dåligt väder haha.
 
Kom nyss hem från Dalarö, var och fikade med en tjejkompis för att sedan ¨åka och köpa en ny jacka. Jag har bara stalljackor, superduperdunjacka, pytteskinjacka eller en väst. Kände att jag behövde ett mellanting, typ fodrad täckjacka, och så blev det. Är sjukt nöjd, nu kan man vara ute i det här mellanvädret utan att antingen frysa ihjäl eller svettas ihjäl :D
 
Ikväll ska vi nog roa oss med att åka till en gds och byta olja på bilen. Den var visst typ helt slut... Slarviga jag som inte kollat på några veckor :/ Ajaj.. Så en sådan kul kväll lutar det mot för oss.
 
 
Min älskade hund!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback