Work work

Jaha, sitter och hinkar kaffe och laddar inför nattens jobb. Ska ut till Värmdö igen. Och på måndag börjar min utbildning, YAY! Så om 2 veckor är min väktarlicens klar. Så då kan jag börja jobba mer på riktigt. Har en del extra direkt efter utbildningen redan, så förhoppningsvis i januari så blir det massor med jobb. Ska försöka få så mycket nattjobb som möjligt, bättre pengar och sedan blir det inget krångel med att skaffa hundvakt och så.

Annars har jag nog inte så mycket planer för helgen. Men något kul hoppas jag kunna hitta på imorgon.

Juste, hur mysigt är det inte med all snö som kommit? Mysigast är nog den dova tystnaden som blir, och att det blir ljusare ute. Aj löv it.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig klar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback