Nu är det snart jul igen

God morgon. Sitter på ett objekt på jobbet och räknar ner minuterna tills jag får åka hem. Det har varit en lugn natt, på tok för lugn för min smak så jag är ganska seg at the moment.. Ska hem till min lilla gris, ta en promenad och sedan sova. Länge och väl! Därefter väntar det några timmars kvällsjobb och sedan ledig helg. Sugen på bio men det går ju ingen bra film.. typiskt.
 
I övrígt är livet ganska lugnt. Nöffi var till veterinär förra veckan då hon fått nya allergiutslag i ansiktet. Blev kortisonkur, schampoo och örondroppar i 10 dagar. Azanne åkte hem till Eskilstuna över jul för lite semester. Jag ska jobba julen.. typ så.
 
Får väl önska en god jul också, om jag nu inte kommer ihåga att uppdatera innan dess :)
 
Over and out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback