Alla hjärtans dag

Hej hopp. Antar att alla har haft en sån där extra mysig och gullig dag idag :) Själv sov jag fram till 17 (trött som faen efter nattens jobb), vaknade när min fina kom hem och så blev det fika med svärmor samt en pizza till middag (frukost för min del). Inget speciellt idag alls. Men det behövs inte när jag har världens finaste människa att leva varje dag med, mysa ner i soffan osv med. Vi är alltid kära, behöver inte spexa på det :p Eller nått..

Jaja, nog om det. Sitter iaf på jobbet och taggar för en ny natt. Än så länge är det lite drag, vilket är skönt. Är lite irriterad dock, skulle ju vaknat i tid i eftermiddag och hunnit träna, men nej nej :( Så det blir till att träna imorgon efter jobbet, oavsett hur trött jag är! Diciplin! Jag har ju fått lite nytt proteinpulver nu också, ska fan tagga massor och bli så snygg! Eller iaf fit och stark höhö..

I övrigt hade jag nog inte så mycket att skriva om, mer än att jag ville uppdatera en rad :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback