orolig

God morgon. Sitter här hemma och dricker mitt morgon kaffe. Min dumma hund fick ett märgben igår som vi misstänker att hon fått i sig, då vi inte hittat benet så jag är massa orolig :-( men hon verkar må bra, magen verkar funka osv. Veterinären rådde oss till att ge henne sparris igår, vilket hon fick. Hoppas det går bra, läskigt om det fastnar stora vassa benbitar i magen!

Idag är det planerat att träna, åka till stallet, möte på en salong ang naglar och sedan jobba. För jag lovar, det är det enda jag gör just nu. Dygnet runt känns det som. Men det är kul och så blir det säkert ännu roligare när nästa lön kommer ;-)

Imorgon kommer det upp lite nya naglar också.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback