update

God morgon. Sitter och mysdricker mitt kaffe och väntar på dagens första nagelkund. Ska bygga ett nytt set och sedan laga en tappad nagel idag. Efter det ska jag bege mig till gymmet. Jag är så sjukligt övertaggad till att träna nu, längtar varje gång jag åker därifrån tills jag får komma tillbaka ;) Jag ser till att kolla på bra inspirationsbilder varje dag för att komma ihåg; tålamod, tålamod, kämpa, kämpa.Sakta men säkert kommer man se resultat. Jag inbillar mig att jag känner mig pyttelite starkare redan :) Jag började du träna pga min sabbade rygg. Började med sjukgymnast 1 gg/vecka och fick akupunktur. Nu får jag träningsprogram var annan vecka som vi gör uppföljning på och bygger vidare på. Ruuligt!

När lönen ramlar in ska jag shoppa lite snygga träningskläder. Allt blir ju lite roligare när man har fina kläder ;) Likadant i ridsporten. Där är jag en riktigt matchningsbög haha. Men men..

I övrigt händer det inte så mycket. Eller jo, jag fick bli inlagd på sös ett dygn på observation förra veckan, det var spännande. Vaknade mitt i natten och låg dubbelvikt i sängen och kände att något i magen hade gått sönder. Fy fan i helvete vilken smärta. Och det stämde, hade 1 trasig cysta och en till som var på väg att gå sönder när jag kom in.. skönt! Plus att det ledde till blod och vätska i magen som skvalpade runt och orsakade mer smärta..

Men det löste sig bra och idag mår jag bra!


Vi kan shoppa tillsammans! Vill också ha lite nytt!! :-D

Svar: Absolut! Så fort lönen kommer så :D
Jessica Ekholm

2013-02-14 // 22:18:04
» Sonja

Vart kan man få tag på dig om man vill fixa naglarna hos dig

Svar: har gjort ett eget litet inlägg ang mina kontaktuppgifter :)
Jessica Ekholm

2013-02-21 // 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback