2013

Yes, nytt år, nya äventyr. Jorden gick inte under. Skönt. Mitt nyår var helt perfekt. Vi var hos oss hela kvällen med trevligt sällskap och massor av god mat. Stövlade upp till gropen vid 12 slaget och smällde raketer. Enkel, trevlig nyår. Idag är jag ganska seg så det blir nog soffläge resten av dagen. Ska ju upp och jobba imorgon också.
Jag och Marie innan middagen
Min supergoda pepparkaks/limecheesecake
.
Middagen bestod av toast skagen, oxfile med potatisgratäng och cheesecake. Smarr!
Dagen till ära så lockade jag håret och det blev massa fint. Bra att jag inte fick en enda bra bilf på det dock. Här är ett misslyckat försök till en egobild iaf. Haha tar ju aldrig kort ¨på mig själv :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback