nattuggla

hej hopp, sitter på ett av mina objekt på jobbet och har precis konstaterat att nattjobb i sig inte är så farligt jobbigt, men att just den här tiden, mellan kl 2-5 så står tiden stilla, jag lovar! Jag försöker hitta på saker att göra, sprida ut mina uppgifter över hela natten men ändå så står tiden stilla.. men om jag har tur inatt så kommer det 2 kollegor och dricker kaffe med mig en stund. Jag träffar ju inga människor här (peppar peppar) och om jag skulle göra det så är det med största sannolikhet personer som inte är behöriga här. Men hitills ha allt varit superlugnt alla gånger jag jobbat. Och det tackar jag för.

Skönt är iaf att nu är det bara 4,5 timmar tills jag får åka hem. YAY (?)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback