Som att vänta på julafton, igen!

Åååååh, fröken otålig här. Väntar på att få hem allt som behövs för att börja göra proffsiga gelenaglar hemma. Mitt ena paket har anlänt, men det stora, viktiga med typ allt material, uv-lampa osv har inte kommit ännu, buhu.. Ska bli himla kul att lära sig och ha som ett eventuellt "hobbyjobb". Jag hoppas verkligen att det kommer idag! Jag har inget tålamod när det kommer till att vänta på saker jag vill ha typ nu nu nu, helst igår haha.

Så om någon av er vill ha tjusiga naglar så har jag snart ALLT! Glitter, tippar, stenar, you name it. Så skrik till om ni vill fixa. Kostar inget under tiden jag lär mig ;)

Såhär fint kan jag förhoppningsvis snart göra :)


Jaaaaag först :D

2013-01-08 // 13:32:04

Absolut <3

2013-01-08 // 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback